II მოდულში მნიშვნელოვანი იყო მიმართულიების მიმცემი საკვანძო კითხვები, რომლებიც მოსწავლეებს ხელს შეუწყობს გამოიყენონ მაღალი დონის სააზროვნო უნარები, ორგანიზება გაუკეთონ ფაქტობრივ ინფორმაციას და გაიგონ ძირითადი ცნებები.
მოსწავლეთა შეფასება უნდა ინტეგრირდეს სასწავლო ციკლში. გამოვიკვლევ მოსწავლეთა საჭიროებებს, მათ თავად ჩავრთავ შეფასების პროცესში. შეფასებას გამოვიყენებ თანამშრომლობისა და თვითრეგულირების წასახალისებლად, გაგების ხარისხის შემოწმებისა და მეტაკოგნიტური აზროვნების წასახალისებლად, ნასწავლი მასალისა და უნარ-ჩვევის დემონსტრირებისთვის.
მოსწავლეთა შეფასება უნდა ინტეგრირდეს სასწავლო ციკლში. გამოვიკვლევ მოსწავლეთა საჭიროებებს, მათ თავად ჩავრთავ შეფასების პროცესში. შეფასებას გამოვიყენებ თანამშრომლობისა და თვითრეგულირების წასახალისებლად, გაგების ხარისხის შემოწმებისა და მეტაკოგნიტური აზროვნების წასახალისებლად, ნასწავლი მასალისა და უნარ-ჩვევის დემონსტრირებისთვის.
Комментариев нет:
Отправить комментарий